Konkurss

Kas tas ir?

Radošā izaicinājuma konkurss labākajam Jaungada novēlējumam vidē

Lai sekmētu efektīvas vides reklāmas attīstību un kvalitatīva vides dizaina veidošanu Latvijā, turpinām tradīciju – ikgadējo konkursu Clear Challenge.

Konkurss Clear Challenge aicina uzņēmumus un zīmolus radīt veiksmīgu, radošu un vides formātam piemērotu apsveikumu Jaunajā gadā. Konkurss ir lieliska iespēja, kā uzņēmumi un zīmoli var pievērst sev papildus uzmanību.

 

Kāpēc piedalīties?

Pirmo reizi konkursa vēsturē tiek piešķirts Grand Prix. Pēc žūrijas balsojuma labākās idejas autors iegūs apmaksātu 3-dienu ieejas karti Starptautiskajā reklāmas festivālā Cannes Lions 2014*.

Katrs izaicinājums ir jauns ceļš uz attīstību – šis konkurss ir iespēja pierādīt sev un citiem, ka esat radoši, un izveidot aizraujošu, interesantu un kvalitatīvu vides reklāmu, kā arī uzvaras gadījumā saņemt balvā iespēju to izvietot vidē.

Galvenās balvas:

Iespēja izvietot Jaungada apsveikumu 2 nedēļas par brīvu:

  • 45 Clear Channel vides stendos Rīgā (uz 135 plaknēm) vai
  • 10 vides stendos Liepājā (uz 30 plaknēm) vai
  • 10 vides stendos Daugavpilī (uz 30 plaknēm);

un Grand Prix
(žūrijas balsojuma kategorijā).

Balvu fonda kopējā vērtība: 42 000 LVL (bez PVN).

* Ceļa un dzīvošanas izmaksas uzvarētājs sedz pats.

 

Kad, kur un kā?

Darbu iesniegšanas termiņš – līdz 2013.gada 13.decembra izskaņai (23:59).

Balsojums interneta vietnē www.cch.lv no 2013.gada 19.novembra līdz 13.decembrim ieskaitot.

Darbu vērtēšana un uzvarētāju noteikšana notiek divās kategorijās:

  • Interneta balsojums – tiek noteikti 10 visvairāk balsu ieguvušie darbi, no kuriem uzvarētāju – balvas saņēmēju šajā kategorijā nosaka žūrija.
  • Žūrijas balsojums – tiek noteikti 3 radošākie un vides formātam atbilstošākie darbi.

Uzvarētāju paziņošana -
2013. gada decembrī.